نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ

جوابیه رادیو معارف ( صدای فضیلت و فطرت)

دوست گرامی و مخاطب ارجمند رادیو معارف 

با سلام
در دنیای امروزه و با پیشرفت فناوریهای رسانه ای و ارتباطی یکی از راههای ارتباطی که به طور گسترده از آن استفاده می‌شود شبکه‌های اجتماعی مجازی در بستر وب و تلفن همراه از جمله نرم افزار تلگرام است. متاسفانه دشمنان اسلام از این بستر برای نفوذ در تفکر جوانان و آینده سازان ایران از این شبکه ها استفاده فراوان می برند. 
در رویکرد جدید سازمان صداو سیما توجه به فناوریهای نوین ارتباطی از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اولویت است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضور و تهیه خوراک دینی برای این شبکه‌ها و فضای مجازی از راهبردهای سازمان صدا و سیما است.
بر همین اساس و با تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست محترم سازمان صداو سیما شبکه های رادیویی و تلویزیونی در این بستر هم شروع به فعالیت کرده اند تا نقشه های دشمنان را در این عرصه نیز نقش برآب کنند و خلاء نبود خوراک دینی، مذهبی و ارزشی در این عرصه را پر کنند.
بر این اساس رادیو معارف نه برای تبلیغ که برای انتشار موضوعات و مطالب و فایل های صوتی دینی در فضای وب شروع به کار کرد و اکنون نیز در ابتدای کار است.
از حسن نظر شما نیز در این مورد سپاسگذاریم و خواهشمندیم کانال رادیو معارف را به دوستان و نزدیکان خود معرفی کنید تا در نشر معارف اسلامی سهیم باشید ان شاء الله.
موفق و موید باشید
روابط عمومی رادیو معارف

  • حبیب پهلوزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی