نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

بخشهایی از پیام تسلیت رهبر انقلاب به درگذشت آقای ممتحنی:

این نام ماندگار و پر افتخار، یادآور تلاش ارزنده‌ی هنرمندی سخت‌کوش و شجاع  در پشتیبانی از انقلاب در عرصه‌ی شعر و ادب است. حمید سبزواری، صریح و ثابت‌قدم و موقع‌شناس، هنر والا و فاخر خود را به خدمت گرفت تا انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن را از جنبه‌ی اثرگذار شعر روان و جذّاب، تغذیه و تأمین کند.

سرودها و منظومه‌های بلند و غزلها و قصیده‌های خوش‌ساخت و پر مضمون او، ثروت ادبیِ درخوری را تقدیم انقلاب کرد. با انقلاب زیست و برای اسلام و انقلاب سرود و وفادارانه در کنار انقلاب ماند. رحمت و رضوان خدا نصیب او باد.

یکی از سرودهای معروف ایشان سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو»


آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
ای ز شراره ستم شعله به عالم زده
امن و امان جهان یکسره بر هم زده
بر سر هر خرمنی در د ل هر گلشنی
آتش بیداد تو صاعقه غم زده
ثروت انبوه تو خون دل توده هاست
کین تو بر سینه ها دشنه ماتم زده
دزد جهان خواره ای دیو ستم پاره ای
عقرب جراه ای روبه مکاره ای
جور و جفا در تو هست مهر و وفا در تو نیست
زهر بلا در تو هست شهد صفا در تو نیست
در همه دور زمان چون تو ستم کاره نیست
عامل هر فتنه ای صلح و صفا در تو نیست
آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
در همه گیتی به پاست نائره جنگ تو
گوش جهان خسته طبل بد آهنگ تو
مظهر شیطان تو یی دشمن انسان تویی
ای همه اهریمنی سرحد فرهنگ تو
رسم تو عصیانگری کار تو ویرانگری
تیره شده عالم از حیله و نیرنگ تو
دشمن هر ملتی موجب هر ذلتی
سایه هر وحشتی فتنه هر امتی
جور و جفا در تو هست مهر و وفا در تو نیست
زهر بلا در تو هست شهد صفا در تو نیست
در همه دور زمان چون تو ستم کاره نیست
عامل هر فتنه ای صلح و صفا در تو نیست
آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو

  • حبیب پهلوزاده



  • حبیب پهلوزاده

برای دانلود این فایل نموداری یهود شناسی روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود

  • حبیب پهلوزاده

رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین علیه السلام:

مهم‌ترین وظیفه‌ی کنونی مراکز دانشگاهی و حوزوی، عناصر و جوانان مؤمن و انقلابی، و همچنین سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اقدام سنجیده و هوشمندانه برای تبیین و روشنگریِ ژرفا و عمق شعارهای انقلاب» و «پرهیز از اقدامات سطحی»، «کادرسازی برای آینده»، و «تدوین علمی تجربه‌های متراکم و شگفت‌انگیز انقلاب در طول ۳۸ سال گذشته» است.

رهبری در این دیدار فرمودند همانطور که باتوکل برخدا خرمشهر آزاد شد؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: با این منطق، امکان آزادسازی همه‌ی دنیای تحت سلطه‌ی استکبار، امکان آزادسازی فلسطین، و امکان اینکه هیچ ملتی مستضعف نباشد وجود دارد.

ایشان با تأکید بر اینکه جنگ نامتقارن، «جنگ اراده‌ها» است، خاطر نشان کردند: در میدان این جنگ، اراده‌ی هر یک از دو طرف سست شود، قطعاً شکست خواهد خورد، بنابراین باید مراقب بود تا تبلیغات و وسوسه‌های دشمن در اراده‌ی مستحکم ما خللی ایجاد نکند.

رهبر انقلاب، این جنگ را فراتر از جنگ نظامی و نوعی «جهاد» دانستند و افزودند: امروز برای کشور ما احتمال وقوع جنگ نظامیِ سنتی بسیار ضعیف است اما مسئله‌ی جهاد باقی است و این جهاد که منطقی قرآنی و اسلامی دارد، «جهاد کبیر» و به معنای «ایستادگی، مقاومت و پیروی نکردن از کفار و مشرکین» است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: وظیفه‌ی اصلی سپاه، «پاسداری از انقلاب» است، بنابراین جهاد کبیر باید سرلوحه‌ی برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

بدانید در آینده، خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.

[برای پیروزی در میدان جهاد کبیر باید منش و رفتار جهان آراها، جاویدیها، برونسی ها و ردانی پورها را زنده کنیم.]




  • حبیب پهلوزاده


فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اعیاد ائمه:

[انتظار یعنی] :
* ۱- امید
اعیاد موالید ائمّه و موالید نبیّ اکرم و عید مبعث پیغمبر و بقیّه‌ی اعیادی که ما داریم، یک فرق اساسی و جوهری با این عید دارد؛ در آن اعیاد، همه‌ی نگاه به گذشته است؛ در این عید، همه‌ی نگاه به آینده است. در اعیاد موالید ائمه یا عید بعثت، از حادثه‌ای که در گذشته اتفاق افتاده است و البته اثرات آن مثل رودخانه‌ی فیّاضی جریان در تاریخ دارد، تجلیل میکنیم؛ از گذشته تجلیل میکنیم؛ به گذشته متوجه میشویم، اگرچه آن گذشته در زندگی کنونی ما و در آینده‌ی ما هم اثر دارد؛ اما در این عید، همه‌ی نگاه به آینده است؛ یعنی چه نگاه به آینده است؟ یعنی دو چیز را این نگاه با خود دارد: یکی امید، یکی تلاش. وقتی نگاه ]متوجه[ به آینده شد، اولین چیزی که محصول این نگاه است، امید  است. دلهای افسرده در نهایت گرفتاری و تنگنا، یک روزنه‌ی روشن و درخشانی به یک دنیای نورانی و بهشت‌آسا در مقابل چشمشان میبینند و به آینده امید دارند؛ میدانند قضیه این‌جوری نخواهد ماند. حتّی آن وقتی که همه‌ی دنیا از ظلم و جور پر شده باشد، یعنی همه جا را ظلم و جور فرا گرفته باشد، این روزنه‌ی امید نه فقط بسته نمیشود بلکه حتی گشاده‌تر میشود؛ چون وعده کردند. حالا در یک دعا «بَعدَ ما مُلِئَت ظُلماً وَ جَوراً» (۲) است؛ فرق چندانی با هم ندارند. هرچه ظلم بیشتر بشود، این امید زنده‌تر میشود؛ لذا معتقد به این امید، معتقد به عقیده مهدویت هرگز مأیوس و سرخورده و مانند اینها نمیشود. میگوید ممکن است من درک نکنم اما خواهد شد؛ ممکن است من خزی (۳) و خذلان (۴) ظالمان را نبینم، اما خزی و خذلان ظالمان حتمی است. این، امید است؛ این اولین چیزی است که از این اعتقاد منشأ میگیرد و در دل انسان ریشه میدواند، و طبعا تأثیرش را در زندگی میگذارد.




* ۲- تلاش
دومی، تلاش ]است[؛ تلاش. هر آینده‌ی قطعی متوقف به تلاش است. شما پای یک کوهی که قابل عبور است ایستادی، آیا رسیدن به آنجا ممکن است؟ بله. آیا رسیدن به آنجا قطعی است؟ بله؛ حتما کسانی به آنجا خواهند رسید؛ اما رسیدن به آنجا متوقف بر یک شرط است و آن، تلاش ]است[؛ ]باید[ راه بیفتی.]اگر[ بنشینی اینجا، نگاه کنی، تحسین کنی، خوشحالی کنی، کف بزنی برای کسانی که میروند،‌ نخواهی رسید؛ تلاش لازم است. این دومین شرط است. البته در همه‌ی کارهای بزرگ تلاش لازم است. چشم که به آینده بود، لازمه‌ی قطعی این نگاه به آینده، ایجاد تکلیف تلاش و فعالیت و مجاهدت است. ما که معتقدیم به آن روز، باید تلاش کنیم تا آن روز تحقق پیدا کند، و تلاش ما میتواند ان‌شاءالله آن را نزدیک بکند. این هم نکته‌ی دوّم در این حادثه‌ی بزرگ است.
]نیمه شعبان [عیدی است برای مردم، ان‌شاءالله مایه‌ی شادی باشد. ان‌شاءالله ادعیه‌ی زاکیه‌ی آن بزرگوار، دعای غیر مردود آن بزرگوار شامل حال شما، شامل حال ملت ایران، شامل حال همه‌ی مسلمانان، شامل حال مظلومان فعلی عالم بشود؛ و ان‌شاءالله که از برکات دعای آن بزرگوار استفاده کنیم.


 
پی‌نوشت‌ها:
۲) بحارالانوار، ج ۳۶، ص ۳۵۹
۳) خواری
۴) درماندگی

منبع فرمایشات:http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=33142


  • حبیب پهلوزاده


سید حمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام نا متعارف اخیر فائزه هاشمی مبنی بر دیدار با برخی از اعضای فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: جنجالی که دختر هاشمی در دیدار خود با برخی از بهائیان به راه انداخته است، مقدمه اجرایی کردن برجام دوم است.

وی با بیان اینکه برجام اول توسط آمریکایی ها به درستی پیاده و اجرا شد گفت: در برجام اول هدف اصلی برچیده شدن دستاوردهای هسته‌ای کشور بود که به خوبی توسط آمریکا اجرا شد.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی علی رغم اینکه تلاش می شود دستاوردهای زیادی برای برجام نمایش داده شود اما مهم ترین و اولین ترین برنامه بعد از اجرای برجام، ارتباط با غرب بود که در خلال آن نه تنها کشور ایران از یک پیشرفت علمی بزرگ باز ماند، بلکه زحمات و خون شهدای هسته ای نیز نادیده گرفته شد.

روحانی با بیان اینکه برجام 2 همان اجرای سیاست لیبرالیستی و گرایش به سمت غرب در کشور است خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از اجرای برجام یک، با ایجاد زمینه های مناسب، مقدمه اجرای برجام دوم را نیز فراهم و به دنبال اجرایی شدن آن است.

منبع: http://dana.ir/News/742474.html

  • حبیب پهلوزاده