نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

در روزهایی که گرم خواندن کتاب تپه جاویدی و راز اشلو هستم ...




  • حبیب پهلوزاده


  • حبیب پهلوزاده

دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه نازعات به شهادت رسید.

عکسهای این شهید بزرگوار و چریک خستگی ناپذیر با دکتر حسن عباسی در سال ۶۶ که عیق‌ترین عملیات کماندویی جمهوری اسلامی در خاک دشمن در طول دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود در ادامه می بینید.




برای دیدن بقیه عکسها به این آدرس مراجعه کنید:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910431000873


حاج قاسم سلیمانی درمورد ایشان می گوید: «او همیشه پرکار و در صحنه و هر جای انقلاب که نیاز بود مسئولیت سخت‌ترین کارها را به عهده میگرفت. علی‌رغم جایگاه و سنشان همچنان در صحنه بوده و تا آخرین لحظات عمر مشغول به خدمت بودند».


فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: ما جهاد مهمی را به یاد نداریم که شهید ناظری در آن شریک نبوده باشند. بنده از سال 58 که نیروی آموزشی ایشان بودم تا کنون تغییر یا خستگی در ایشان ندیدم.

  • حبیب پهلوزاده

سالروز میلاد ذبیح آل محمد صلی الله علیه وآله وبرادر بزرگوارش قمر بنی هاشم ابا الفضل العباس علیه السلام و امام زین العابدین بر همه شیعیان مبارک.








  • حبیب پهلوزاده

دهها سال است که  دشمن چنگ و دندان خود را بر بدن مسلمانان در منطقه فرو کرده و منتظر نفسهای آخر است، اما غافل از اینکه این امت متفرق شده و این امت تنها، روزهایی که به انتظار نشسته را خواهد دید.

روزهایی که برای امت یهود بسیار سخت خواهد بود روزهایی که تنها وتنها خواهد ماند وموشکها و بمبهای اتمی و هیدروژنی فایده ای نخواهد داشت.روزی خواهد آمد که تسلط خیالی بر دهکده جهانی را به گور خواهد برد.

این خط سرخ حسینی برای مومنین تاریخ مایه رشد است. خط شهادت برای مردانی از دیار اسارت زینبی، مردانی از آرمان شهر کربلا، مردانی از دیار رئیس علی ها، و مردانی از سرزمین میرزا کوچک خان، و مردانی از شمال و جنوب و شرق و غرب قهرمان پارس همیشه سربلند.

 

 گوارای وجودتان ای شهیدان مدافع حریم حرم.


  • حبیب پهلوزاده

همه روزها روز معلم است.زیرا تمام روشنایی وجودی ما از برکات معلمی است که این چراغ را برای ما روشن کرده است.

  • حبیب پهلوزاده

اشاره:

اگر۷۰۰۰ نیرو برای چند میلیون انسان به کارگرفته شده تا آمر به معروف باشند، اگر این خلاف کرامت انسانی است پس چرا خدا برای هر انسانی دوملک برای مواظبت او گذاشته، اگر نظارت ملائک بر اعمال انسانها توسط خالق آنها خلاف کرامت آنهاست به طریق اولی اجرای طرح نظارتی امر به معروف هم خلاف حکمت خواهد بود.

اما خدای مهربان:

اما خدا دوستمون داره، چطور پدر و مادر چهارچشمی مواظب فرزند دلبندشان هستند نکند شاید برایش اتفاقی بیفتد.

کمی تامل:

این کرامت در چه قالبی به انسان داده شده اگر به غذاها و نعمتهایی که خدا داده ودر آیه به آن اشاره شده و یا به سوار بر کشتی ها شدن و پرواز وامثال اینها این کرامتی نیست و سبب منت گذاری نخواهد بود. زیرا بعضی از موجودات به راحتی پرواز می کنند و در دریا شناورند و بدون مشقتهایی که انسانها برای آماده کردن غذا و لباس تحمل می کنند، آنها این سختی ها را ندارند.

اما آنچه انسان را با دیگر موجودات متفاوت می کند قوه عقل است وخداوند این را در نهاد انسانها به عنوان  پیامبر باطنی (۱)و در بیرون در قالب دین(۲)، توسط انبیاء به انسان ارزانی داشته وانسان تنها موجودی بود که توانست با امانت را بپذیرد.

 و حال ما خارج از این قالب به دنبال کرامت هستیم و این خود به دور از کرامت است. با رفتارهایی که به دور از عرف جامعه اسلامی است و با این نوع از پوشش به دنبال آزادی و  راحتی خود هستیم در حالی که شاید در حال تنگ کردن و سلب آزادی کسانی هستیم که می خواهند در یک فضای سالم زندگی کنند.

پس تقدم انسان کرامتش را از دین و صاحب کرامت گرفته .

۱. کَفَاکَ‏ مِنْ‏ عَقْلِکَ‏ مَا أَوْضَحَ لَکَ سُبُلَ غَیِّکَ مِنْ رُشْدِک‏/نهج البلاغه حکمت ۴۲۱

۲. لَقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمیزانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ وَ أَنْزَلْنَا الْحَدیدَ فیهِ بَأْسٌ شَدیدٌ وَ مَنافِعُ لِلنَّاسِ وَ لِیَعْلَمَ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ وَ رُسُلَهُ بِالْغَیْبِ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزیز.حدید ۲۵


  • حبیب پهلوزاده