نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

نبردگاه سایبری

مواجهه هوشمندانه با فضای سایبری

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

دیدار با بهائیان رمز فتنه برای برجام ۲


سید حمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام نا متعارف اخیر فائزه هاشمی مبنی بر دیدار با برخی از اعضای فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: جنجالی که دختر هاشمی در دیدار خود با برخی از بهائیان به راه انداخته است، مقدمه اجرایی کردن برجام دوم است.

وی با بیان اینکه برجام اول توسط آمریکایی ها به درستی پیاده و اجرا شد گفت: در برجام اول هدف اصلی برچیده شدن دستاوردهای هسته‌ای کشور بود که به خوبی توسط آمریکا اجرا شد.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی علی رغم اینکه تلاش می شود دستاوردهای زیادی برای برجام نمایش داده شود اما مهم ترین و اولین ترین برنامه بعد از اجرای برجام، ارتباط با غرب بود که در خلال آن نه تنها کشور ایران از یک پیشرفت علمی بزرگ باز ماند، بلکه زحمات و خون شهدای هسته ای نیز نادیده گرفته شد.

روحانی با بیان اینکه برجام 2 همان اجرای سیاست لیبرالیستی و گرایش به سمت غرب در کشور است خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از اجرای برجام یک، با ایجاد زمینه های مناسب، مقدمه اجرای برجام دوم را نیز فراهم و به دنبال اجرایی شدن آن است.

منبع: http://dana.ir/News/742474.html

  • حبیب پهلوزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی